Stationsplein 21

4461 HP Goes
€ 1100,- excl. BTW per maand
TE HUUR

Stationsplein 21

4461 HP Goes

€ 1100,- excl. BTW per maand


TE HUUR | Turn-key kantoorruimte in De Koploper te Goes

Bent u ondernemer die nog altijd vanuit huis werkt? Of wilt u uw huidige kantoorruimte verlaten om te gaan werken op een prachtige plek in het centrum van Goes? Dan is dit dé kans om een kantoorruimte in De Koploper te huren. Op dit moment is er een instapklare kantoorruimte beschikbaar van 35 m². De ruimte is voorzien van verlichting en vloer-/ wandafwerking.

Het voormalige belastingkantoor, direct naast het station in Goes, is getransformeerd in een bruisende en sfeervolle plek om te werken. Grote en kleine ondernemers hebben in De Koploper de beschikking over een eigen kantoor of flexibele werkplek met parkeergelegenheid aan de achterzijde. Daarnaast beschikt De Koploper over faciliteiten, zoals een centrale balie, Luncherie en vergaderruimtes van diverse formaten.

Het concept van De Koploper is bedoeld om u te ontzorgen. U betaalt een all-in huurprijs inclusief energie, internet en levering van aanvullende diensten. U huurt geen overbodige meters. Zo kunt u zich focussen op ondernemen en bent u verzekerd van een mooi kantoor in een representatief, goed onderhouden gebouw. Meerdere ondernemers bij elkaar betekent dat u kennis en ervaring kunt delen en kunt samenwerken. Uw netwerk groeit in snel tempo.

Om deze redenen huurt u in De Koploper:

  • Toplocatie aan de rand van de binnenstad, direct naast het trein- en busstation van Goes
  • All-in huurprijs inclusief energie, internet en aanvullende diensten
  • Bruisende, inspirerende en schone werkomgeving met goed ondernemersklimaat
  • Representatieve kantoren in verschillende afmetingen
  • Alle kantoren zijn bereikbaar met de lift
  • Parkeergelegenheid aan de achterzijde
  • Hartelijke ontvangst van uw gasten aan de centrale balie
  • Gezamenlijke pantry’s en toiletten, eventueel mogelijkheid tot douchen
  • Verschillende koffiecorners (verse bonenkoffie)
  • Huur van vergaderruimtes en bijbehorend apparatuur, zodat u hiervoor zelf geen ruimte beschikbaar hoeft te hebben
  • Professioneel officemanagement
  • Restaurant / Luncherie voor lunch en borrels
  • Prijzen zijn inclusief gas/water/elektra/wifi/algemene diensten
Interesse in dit object?

Vraag vrijblijvend meer informatie aan of plan een bezichtiging.

Neem contact op

Kenmerken

overdracht
vraagprijs € 1100,- excl. BTW per maand
status beschikbaar
aanvaarding direct
bouwjaar 2023
bouw
hoofdfunctie kantoor
soort bouw nieuwbouw
onderhoud
onderhoud binnen uitstekend
onderhoud buiten uitstekend
oppervlakten
oppervlakte 35 m²
voorzieningen
alle voorzieningen Centrale receptie, luncherie, verschillende vergaderruimtes, multimedia, parkeerplakken, laadplein elektrische voertuigen, overdekte fietsenstalling.
indeling en omgeving
ligging in centrum
overige opties

Vraag meer informatie aan

Vul hieronder vrijblijvend je gegevens in en ontvang meer informatie over dit object.